SEO yra veiksminga rinkodaros strategija, tačiau jos negalima patikėti bet kam. Jei jus domina SEO paslaugos, pirmiausia turėtumėte apsvarstyti tam tikrus dalykus. Šiame įraše trumpai apžvelgsime, ką reikia žinoti prieš užsakant SEO paslaugas.

Svarbiausi kriterijai:

  • Jūsų verslo tikslai yra labai svarbūs sprendžiant, kokių SEO paslaugų jums reikia. Jei jūsų tikslas yra padidinti svetainės lankomumą arba pagerinti konversijas, specialistas turėtų tai žinoti ir parengti strategiją, kuri padėtų jums pasiekti šiuos tikslus.
  • Jei norite, kad SEO specialistai būtų pritaikyti prie pokyčių. Paieškos sistemų algoritmai nuolat keičiasi, todėl ieškokite SEO specialisto, kuris žino naujausias tendencijas ir geba prie jų prisitaikyti, kad jūsų verslas pasiektų geriausių rezultatų.
  • Pasiteiraukite SEO specialisto ar agentūros, kokias ataskaitas jie reguliariai teiks. Šiose ataskaitose turėtų būti pateikiami duomenys apie svetainių reitingus, atgalines nuorodas, organinį srautą ir kt.
  • Svarbu atidžiai perskaityti sutartį ir tiksliai suprasti, už ką mokama ir kokios paslaugos bus suteiktos už tą kainą. Prieš pasirašydami sutartį būtinai užduokite klausimus, jei kas nors neaišku.
  • SEO paslaugų kainos gali labai skirtis, priklausomai nuo jūsų biudžeto dydžio ir reikalingų paslaugų tipo, todėl prieš įsipareigodami konkrečiam paslaugų teikėjui būtinai nustatykite, kiek pinigų galite sau leisti išleisti. Kaip ir visur, turite atminti, jog didelė specialisto kaina – ne visuomet garantuoja aukščiausios klasės paslaugas.
  • Kaip ir bet kurios ilgalaikės strategijos atveju, SEO rezultatai bus matomi ne iš karto: reikia laiko, kad paieškos sistemos atpažintų specialisto atliktus pakeitimus ir atitinkamai pakoreguotų savo reitingus. Užsisakydami specialistą ar agentūrą, įsitikinkite, kad jie realiai nurodo, kiek laiko gali užtrukti, kol pokyčiai pradės veikti.

Kokiose rinkose SEO paslaugos greičiausiai atsiperka?

Šios paslaugos greičiausiai atsiperka tose rinkose, kuriose konkurencija didžiausia, o organinis srautas vertingiausias. Reklamos paspaudimai čia taip pat kainuoja brangiausiai. Jei dirbate nišoje, kurioje konkurencija didelė, paprastai verta investuoti į SEO paslaugas, nes matomumo paieškos sistemose nauda gali būti didžiulė. Be to, rinkose, kurios labai priklauso nuo organinių paieškos sistemų srauto (pvz. elektroninės prekybos, kelionių ir mažmeninės prekybos) SEO paslaugos yra labai svarbios siekiant sėkmės.

Suprasdami, ką reikia žinoti užsakant SEO paslaugas, galėsite įsitikinti, kad jūsų investicijos bus tinkamai panaudotos ir kad specialistas ar agentūra, su kuria pasirašysite sutartį, turi reikiamų įgūdžių, padėsiančių jūsų verslui.